piątek, 29 stycznia 2010

Wielkie oczekiwanie

Grono osób upomina się ciągle o nowe wpisy więc staram się relacjonować każe "przesunięcie jajeczka o 3mm".
Trochę denerwują mnie królowe II i III tym, że za żadne skarby nie chcą się przenieść do nowego mieszkania no ale hodowla mrówek w końcu powinna uczyć cierpliwości. Cieszy mnie natomiast to, że królowa I ma już trzy poczwarki u których można zaobserwować ciemne oczka. Być może troche się pospieszyłem ale do probówki podłączyłem już arenę zrobioną z ferrero. Wątpię aby krolowa na nia wychodziła więc pokarm podam dopiero po pojawieniu się robotnic.
Aphaenogaster walczy zaciekle z korkiem z waty przy której leżą larwy. Podałem jej kroplę miodku na talerzyku ale nie jestem pewien czy coś jadła. Wiem tylko, że w miodzie są strzępki waty które królowa zwykle wynosi za przegrodę korkową.

Fotki z dzisiaj:

Królowe II i III podczas przeprowadzki.



Aphaenogaster w otoczeniu innych kolonii.


Probówka podłączona do areny.




Walka z watą.






Prawie cały mrówczy dobytek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz